9 гр. Біологія

 26.10.21

Тема" Віроїди, пріони.Особливості їхньої організації та функціонування" - опрацювати пароаграф 8 ст.32. Дати відп. на пит. письмово .

Роботи надсилайте на Viber 0668804185 ,або електронну адресу kukalosveta1990@gmail.com

Посилання на онлайн підручник - https://pidruchnyk.com.ua/1368-biologiya-ekologiya-ostapchenko-10-klas.html


28.10.21
Тема " Гіпотези походження вірусів" -  опрацювати параграф 11 ст.39. Дати відп. на пит. письмово.
Посилання на онлайн підручник - https://pidruchnyk.com.ua/1368-biologiya-ekologiya-ostapchenko-10-klas.html

Роботи надсилайте на Viber 0668804185 ,або електронну адресу kukalosveta1990@gmail.com

02.11.2021
Тема" Взаємодія вірусів  з клітиною - хазяїном та їхній вплив на її функціонування." 
Переглянути відео урок .
Перейти за посиланням, виписати головне.


04.11.2021
Тема"Роль вірусів в еволюції організмів. Використання вірусів у біолоогічних методах боротьби зі шкідливими видами" -  
 перейти за посиланням, переглянути презентацію, виписати головне.

09.11.21
Тема " Прокаріотичні організми : археї та бактерії" - переглянути та опрацювати в зошит відео урок



11.11.21
Тема "Сучасні погляди на систему еукаріотичних організмів" - переглянути відео урок, виписати головне




16.11.21
Тема" Біорізноманіття нашої планети, як наслідок еволюції ( Рослини) -  опрацювати урок -презентація.Виконати завдання  , слайд №17.
18.11.21
Тема "Біорізноманіття нашої планети, як наслідок еволюції ( Гриби) - опрацювати конспект уроку ,за посиланням
https://vseosvita.ua/library/bioriznomanitta-nasoi-planeti-ak-naslidok-evolucii-gribi-96566.html

23.11.21

Тема: Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції ( Хребетні тварини) - 

https://subject.com.ua/lesson/biology/10klas_2/13.html -  перейти за посиланням вивчити тему уроку,письмово дати відп. на 1 та 2 питання.

25.11.21

ема " Біорізноманіття нашої планети,як наслідок еволюції (Безхребетні тварини) " - перейти за посиланням,переглянути презентацію,виконати завдання в робочий зошит.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-za-temou-bioriznomanitta-nasoi-planeti-ak-naslidok-evolucii-bezhrebetni-tvarini-107762.html


10.02.22

Тема:" Закономірності спадковості . Гібридологічний аналіз:основні типи схрещувань та їхні наслідки. Могогібридне схрещування. повне домінування"" -опрацювати відео уроки. Виписати головне. 




 
11.02.22
Тема: "Моногібридне схрещування, неповне домінування" - опрацювати відео урок.



01.03.2022
Тема:" Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини та його реалізація" - переглянути відео урок ,виписати головне

03.03.2022
Тема:" Каріотип людини та його особливості ." - переглянути відео урок,виписати головне
04.03.2022
Тема:"Сучасніі молекулярно генетичні методи досліджень спадковості людини. Сучасний стан досліджень геному людини" - переглянути відео урок,виписати головне




10.03.2022

Тема: " Моногенне та полігенне успадкуванняознак у людиниюпозахромосомна спадковість у людини." - переглянути відео урок,виписати головне


11.03.2022

Тема:" Закономірності спадквої мінливості люддини. Закономірності неспадкової мінливості людини" - переглянути відео урок, виписати головне


18.03.2022

Контролььна робота з теми : "Спадковість і мінливість "- виконати контрольну роботу.відповідінадсилайте у вигляді фото у вайбер або електронну адресу

Контрольна робота  з теми « Спадковість і мінливість» (1 частина)

 Варіант 1

1-6         виберіть одну правильну відповідь

1.Визначте які з генотипів є гомозиготні домінантні

            А) AA, Dd, Cc       Б) ff, cc, dd         В) CC, DD, KK

2. Визначте які типи гамет утворює організм з таким генотипом AADd

            А) AD, ad, Ad       Б) DA, dA           В) AD, Ad

3. Сукупність молекул ДНК, що містяться в одній клітині, називають

       А) геномом                     Б) гістонами          В) хроматином

 4. Яке потомство за генотипом потрібно чекати при схрещування особин за генотипом АА×Аа

            А) аа, АА       Б) Аа, АА   В) АА, 2 Аа, аа

5. Яке розщеплення за генотипом слід чекати при схрещуванні Аа×аа

            А) 1:2:1          Б) 2:1           В) 1:1

6. Здатність організмів зберігати й передавати спадкову інформацію наступним поколінням називається

            А) генетика          Б) спадковість           В) мінливість

7. Встановіть відповідність між термінами  і їхнім значенням

гібридологічний метод

1.

пов’язані з аналізом набору хромосом, можуть виявити деякі спадкові захворювання, наприклад синдром Дауна

цитологічні методи

2.

ділянка ДНК, на основі якої може відбуватися синтез функціональних молекул РНК.

ген

3.

процес подвоєння ДНК, у якому на основі однієї молекули утворюються дві її копії.

генотип

4.

У багатьох організмів, у тому числі й у людини, формування статевих клітин відбувається за участі особливого типу клітинного поділу

реплікація

5.

 схрещування організмів з різними ознаками та аналіз їхнього потомства

мейоз

6.

сукупність генів певного організму

8. Вставте пропущені слова

А) ………….. – це стійкі  зміни спадкової інформації, що призводять до появи нових або зміни наявних ознак і можуть передаватися наступним поколінням.

Б) Процес виникнення мутацій називають …………………………

В) Чинники мутацій називають …………

Г) Чинники мутації  залежно від їхньої природи поділяють на ………… (йони важких металів, деякі органічні сполуки тощо), …………… (йонізуюче та ультрафіолетове випромінювання тощо) та …………….. (віруси).

1. мутагенів.   2. мутагенезом  3. хімічні   4.  фізичні   5. мутації   6. біологічні

9-10 Виконайте письмово

 9. Яку послідовність нуклеотидів має  молекула іРНК, яка синтезована  на ділянці гена, що має таку послідовність ЦТГ-ЦЦГ-ЦТТ- АГТ-ЦТТ?

 

10.В сім’ї, де в батька ІV група крові, а у матері – ІІ група, народилося 4 дітей з І, ІІ, ІІІ, ІV групами крові. Судмедекспертиза встановила, що один з дітей позашлюбний. Встановіть генотипи батьків, та визначте, яка група крові у позашлюбної дитини.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

20.02.2023 Виховна година "Вшанування героїв Небесної Сотні"

    Виховна година до Д нягероївНебесноїСотні     «Вони помирали, щоб жила Україна» Мета: ознайомити школярів із історич...