6 гр. Біологія

 28.10.21

Тема " Профілактика неінфекційних захворювань людини. Захворювання опорго - рухової , кровоносної,дихальної систем" - переглянути відео " Профілактика захворювань опорно - рухової системи" . Підготувати проєктну роботу на тему" Профілактика захворювань кровоносної системи" ; "Профілактика захворювань дихальної системи".

Роботи надсилайте на Viber 0668804185 ,або електронну адресу kukalosveta1990@gmail.com





04.11.2021
Тема "Захворювання травної, видільної, ендокринної нервової і статевої систем" - в робочий зошит за допомогою підручника, інтернет джерел описати захворювання  травної, видільної, ендокринної , норвової, статевої систем. (одну неа вибір) 

11.11.21
Тема " Профілактика інфекційних захворювань людини. Профілактика інвазійних захворювань людини"
перейти за посиланням, переглянути презентацію, виписати головне, переглянути відео урок.


Роботи надсилайте на Viber 0668804185 ,або електронну адресу kukalosveta1990@gmail.com

18.11.21

Тема "Профілактика захворювань людини,що передаються статевим шляхом" - за допомою інтернет джерел, бібліотек написати в робочий зошит заходи для профілактики захворювань людини,що передаються статевим шляхом.

25.11.21

Практична робота " Розробка рекомендацій щодо профілактики захворювань" - за схемою виконати практичну роботу

ПРАКТИЧНА РОБОТА 2РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ ЗАХВОРЮВАНЬ

Мета: на прикладі обраних за допомогою вчителя або вчительки неінфекційного, інфекційного та інвазійного захворювань розробити комплекс рекомендацій щодо їхньої профілактики.

Матеріали: дидактичні картки з даними щодо причин виникнення певних неінфекційних, інфекційних та інвазійних захворювань, шляхами потрапляння в організм людини збудників інфекційних та інвазійних захворювань, особливостями їхнього життєвого циклу, фотографії збудників і симптомів захворювань.

Хід роботи

1. Пригадайте, чим відрізняються неінфекційні, інфекційні та інвазійні захворювання.

2. На моделі якогось обраного вами неінфекційного захворювання складіть перелік профілактичних заходів, які допоможуть не захворіти на нього.

3. На моделі якогось обраного вами інфекційного захворювання складіть перелік профілактичних заходів, які допоможуть не інфікуватися ним.

4. На моделі якогось обраного вами інвазійного захворювання складіть перелік профілактичних заходів, які допоможуть не заразитися ним.

5. Складіть перелік профілактичних заходів, що можуть допомогти не заразитися захворюваннями, які передаються статевим шляхом (визначте, чи це захворювання інфекційне, чи інвазійне).

6. Проаналізуйте складені вами переліки, визначте ті профілактичні заходи, що повторюються у різних списках. Упорядкуйте ваші списки так, щоб на початку були представлені заходи, які повторюються в різних (або в усіх) переліках, а в кінці - специфічні, характерні лише для певної групи захворювань.

Відповісти на питання, згідно з ходу роботи і висновок в кінці(100 балів)

08.02.22

Тема:" Антропічний вплив на атмосферу" - опрацювати письмово відео урок.



Тема: " Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона" -  перейти за посилання, опрацювати урок презентацію( письмово)

10.02.22 
Тема:" антропічний вплив на гідросферу" -  опрацювати відео урок.



01.03.2022

Тема: " Зелена книга України.Концепція сталого розвитку та її значення" - переглянути відео урок виписати головне

03.03.2022

Тема:" Поняття про екологічне мислення. Контроольна робота з темми : "Сталий розвиток та раціональне природокористування" - перееглянути відео урок.Виконати контрольну роботу.


КОНТРОЛЬНА РОБОТА

Тема 4. сталий розвиток та раціональне природокористування

Варіант 1

Завдання групи А (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)   Максимальна кількість за завдання групи  А- 4бали

Виберіть із запропонованих відповідей одну правильну

1. Сукупність властивостей грунту (уміст гумусу, доступних для рослин поживних речовин),  які забезпечують урожай сільськогосподарських рослин - це :

а) ерозія

б) родючість

в) гумус

г) структура

2. Глобальні проблеми людства - це:

а) проблеми, які зачіпають життєві інтереси всього населення планети і потребують для свого вирішення спільних зусиль всіх країн світу

б) проблеми, які зачіпають життєві інтереси населення певної країни

в) проблеми, які потребують для свого вирішення спільних зусиль декількох країн

3. Скільки всього в Україні засновано біосферних заповідників ?

а)  7

б)  6

в)  5

г)  8

4. Природне явище, що полягає в зміні забарвлення води внаслідок масового розмноження ціанобактерій:

а)  "заростання води "

б)  "розквіт води "

в)  "буяння води ""

г)  "цвітіння води "

5. Діяльність людини в природних екосистемах повинна бути:

а)  такою,  що приносить користь людині, але не завжди є безпечною для природи.

 б) спрямована на задоволення виключно потреб людини

 в) раціональною.

 г) непрогнозованою

6. Екологічна проблема, що є особливо  актуальною для Полісся:

а)  ерозія схилів як наслідок вирубування лісу 

б) вирубка тропічних лісів

в) зникнення степів 

г) радіаційне забруднення 

7. Один із міжнародних документів в справі охорони природи передбачає вилучення із використання холодильних установок із холодоагентом фреоном. Дослідження вчених довели, що фреон є тим газом,  який викликає одну із глобальних екологічних проблем людства.  Яку саме:

а) дефіцит питної води

б) глобальне потепління

в) руйнування озонового шару

г) деградація ґрунтів

8. Прикладом хімічного забруднення є забруднення:

 

а) паразитами

б) пестицидами

в) шумове

г) теплове

Завдання групи В (за кожний вибраний правильний варіант 0,5бала) Максимальна кількість за завдання групи В - 3бали

Виберіть із запропонованих відповідей декілька правильних

9. Екологічні проблеми, що належать до глобальних:

а) зменшення запасів прісної води

б) забруднення Світового океану

в) смог

г) зменшення біорізноманіття

10. Позначте перспективні напрями природокористування:

а) використання відновних природних ресурсів

б) використання продуктів вторинної переробки вже використаних ресурсів

в) екологізація суспільного життя

г) використання викопних природних ресурсів

Завдання групи С

Максимальна кількість за завдання групи С- 2 бали

Встановіть відповідність

11. Увідповідніть поняття та приклади, щоналежать до нього:

 1 біосферний заповідник

 2 природний заповідник

 3 природний парк

 4 зоологічний парк

 А «Подільські Товтри»

 Б  «Медобори»

 В «Асканія-Нова»

 Г  Миколаївський

 а) 1-а, 2-б, 3-в, 4-г

 б) 1- в, 2-а, 3-б, 4-г

 в) 1-в, 2-б, 3-а, 4-г

 г) 1-в,  2-б, 3-г, 4-а

Завдання групи D творчого характеру

Максимальна кількість за завдання групи D – 3бали

12. Висловіть судження про значення формування екологічного мислення.

 

 

 

 

 

Тема 4. сталий розвиток та раціональне природокористування

Варіант 2

Завдання групи А (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)   Максимальна кількість за завдання групи  А- 4бали

Виберіть із запропонованих відповідей одну правильну

1. Місце проведення Конференції ООН з навколишнього середовища та розвитку на якій були сформульовані 27 принципів екологічної поведінки держав:

а) Нью-Йорк

б) Кіото

в) Ріо-де-Жанейро

г) Ла-Плата 

9.Відновним природним ресурсом є: 

а) торф

б) вугілля  

в) нафта

г) енергія вітру 

3. Скільки в Україні працюють зоологічних парків ?

а) 13

б)  9

в)  4

г)  8

4. Екологічна проблема, що є особливо актуальною для Закарпаття:

а) вирубка тропічних лісів

б) ерозія схилів як наслідок вирубування лісу

в) радіаційне забруднення 

г) зникнення степів 

5.Пристосування організмів до нових умов мешкання, у які вони потрапили природним шляхом або були свідомо чи випадково перенесені людиною:

а)  інтродукція

б)  реакліматизація

 в)  акліматизація

 г)  кліматизація

6. Екологічна проблема, що є особливо актуальною для Причорномор’я:

а) вирубка тропічних лісів 

б) радіаційне забруднення

в) зникнення степів 

г) ерозія схилів як наслідок вирубування лісу 

7. Туди заносять  рідкісні й типові для певної місцевості росслинні угруповання,  що потребують установлення особливого режиму їх використання:

а) Червона книга України

б) «чорний список» України

в) Конституція України

г) Зелена книга України

8. Поверхнево-активні речовини як забруднювач впливають на:

а) атмосферу

б) гідросферу

в) ґрунт 

г) живі організми

Завдання групи В (за кожний вибраний правильний варіант 0,5бала) Максимальна кількість за завдання групи В - 3бали

Виберіть із запропонованих відповідей декілька правильних

9. Екологічні проблеми, що належать до локальних:

а) скорочення сільськогосподарських угідь

б) зменшення біорізноманіття

в) смог

г) радіоактивне забруднення

10. До парникових газів належать:

а) азот N2 

б) нітроген(І) оксид N2O

в) метан СН4

г) карбон (VI) оксид СО2

Завдання групи С

Максимальна кількість за завдання групи С- 2 бали

Встановіть відповідність

11. Встановіть відповідність між  екологічними  проблемами та їх наслідками :

1 парниковий  ефект

  2 кислотні дощі

3 руйнування озонового шару

4 смог

А призводить до пригнічення росту рослин, зниження урожайності   сільськогосподарських культур, збільшенням захворювань тварин та людей,  збільшенням кількості мутацій

Б викликає ядуху, подразнення очейі і горла,  розвиток бронхіальної астми, емф

В може призвести до глобального потепління,яке спричинить танення льодовиків

Г ушкодження листя та інших частин рослин, змінюється хімічний склад грунту, руйнуються пам′ятки архітектури з мармуру


Завдання групи D творчого характеру

Максимальна кількість за завдання групи D – 3бали

12. Назвіть основні джерела антропічного забруднення грунтів.

 

 10.03.2022

Тема: " Внесок вітчизняних учених селекціонерів" - https://naurok.com.ua/prezentaciya-zavdannya-ta-dosyagnennya-suchasno-selekci-vnesok-vitchiznyanih-vchenih-selekcioneriv-171210.html - перейти за посиланням переглянути презентацію.Виписати  в зошит головне.

Тема: " Сучасні методи селекції тварин,рослин" -  переглянути відео урок.Зробити записи в робочий зошит





Комментариев нет:

Отправить комментарий

20.02.2023 Виховна година "Вшанування героїв Небесної Сотні"

    Виховна година до Д нягероївНебесноїСотні     «Вони помирали, щоб жила Україна» Мета: ознайомити школярів із історич...