14 гр.Хімія

 26.10.21.

Тема " Збуджений стан атома"- переглянути відео урок.



Тема " Валентні стани елементів. Можливі ступені окиснення ннеметалічних елементів2 і 3 періодів"  - переглянути відео урок., опрацювати параграф 3 ст 18.На ст 21 виконати письмовр 1-3 пит.

 посилання на онлайн підручник - https://pidruchnyk.com.ua/469-hmya-yaroshenko-11-klas.html


Роботи надсилайте на Viber 0668804185 ,або електронну адресу kukalosveta1990@gmail.com




02.11.2021

Тема " Електронні та графічні електронні формули атомів неметалічних елементів 2 і 3 періодів  у основному і збудженому станах."  - опрацювати конспект уроку

Мета: повторити та закріпити суть поняття «ступінь окиснення» та вмін­ня визначати його у сполуках, вміти складати електронні та графіч­ні електронні формули атомів неметалічних елементів 2 і 3 періодів у основному і збудженому станах; навчитися порівнювати можливі сту­пені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів, що розташовані в одній групі, на основі електронної будови їхніх атомів; розвивати хімічну мову; виховувати інтерес до вивчення хімії.

Обладнання: ПСXE, підручник.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

II.              ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

III.           ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

IV.          АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Прийом «Мікрофон»

Учні заздалегідь поділені та на початку уроку сідають групами. У групах учні з різним рівнем навчальних досягнень. На дошці (або проектуємо на екран) основні поняття вивченої теми по 5 зразу (щоб не розсіювати увагу). Учні, передаючи по черзі одне одному уявний мікрофон, дають визначення даним поняттям. Починаємо з першої групи, і, якщо виникає затримка, учні інших груп можуть допома­гати у визначеннях. Слід відмітити, що існує окрема група із силь­них учнів, яка стежить за відповідями і рахує скільки правильних визначень дає та чи інша група, кожна правильна відповідь зарахо­вується як 1 бал. Ця група називається «Експерти». Відповіді дають коротко і точно.

1)         Класифікація елементів;

2)          період;

3)          група;

4)          підгрупа;

5)          протонне число;

6)          нуклонне число;

7)         будова атома;

8)          склад ядра атома;

9)          протон;

10)         нейтрон;

11)         радіус атома;

12)         електронна хмара;

13)         електронна орбіталь;

14)         види електронних хмар;

15)         спарені, неспарені електрони;

16)          Ме властивості в періодах;

17)          Ме властивості в групах;

18)         номер періоду;

19)         номер групи;

20)         основний стан;

21)         збуджений стан;

22)         можливі ступені окиснення;

V.             РОБОТА В ГРУПАХ

Хімічна естафета

Вчитель роздає картки із завданнями «Хімічної естафети». Всьо­го 5 завдань. Естафету організовуємо так. Групам на виконання кожного завдання дається по 5-6 хв. Учні виконують їх на окре­мих аркушах, які здають групі «Експертів». У цей час один з учнів, наприклад, першої групи виконує перше завдання на дошці. Двоє з експертів перевіряють правильність виконання завдання на арку­ші, а двоє інших слухають з класом відповідь однокласника. Якщо виникає потреба, вони вносять корективи у виконання, виправля­ють і ставлять питання щодо розв’язку даного завдання, виставля­ють бали. Далі учень з другої групи виконує і пояснює друге завдан­ня, з третьої — третє і т. д.

1.          «Логічний ланцюг»

Запишіть будову атомів неметалічних елементів 2 та 3 періодів. Вкажіть, що спільного та відмінного у будові атомів та можливі ступені окиснення.

2.          «Відстрочена відгадка»

Елемент розташований у III періоді, VI групі, головній під­групі періодичної системи. Який це елемент? Запишіть повну будову його атома в основному та збудженому станах, укажіть кількість неспарених електронів. Передбачте його валентність та можливі ступені окиснення.

3.             «Приваблива мета»

Дано елементи з протонними числами 12 і 15. Який з даних елементів має яскравіше виражені металічні властивості? Чому? Запишіть електронно-графічні формули будови атомів цих елементів у основному та збудженому станах. Укажіть можливі ступені окиснення у сполуках. Складіть рівняння ре­акції між речовинами, утвореними цими елементами.

4.             «Практичність теорії»

На прикладі будови атома Калію та Хлору поясніть, чому одні елементи мають постійні ступені окиснення, а інші змінні.

5.             «Дивуй»

Елемент, якому відповідає вищий оксид із загальною формулою R2О5 , утворює летку сполуку з Гідрогеном, масова частка Гід­рогену в якому становить 3,85 %. Що це за елемент? Складіть електронні схеми будови цього елемента в основному та збудже­ному станах. Вкажіть можливі ступені окиснення.

VIII.      Підбиття підсумків уроку.

Група експертів аналізує роботу інших груп

IX.            Домашнє завдання

Вивчити §4


Тема " Електронні оболонки , будова 1-3 періодів, хмара,орбіталь, рівні, підрівні, радіус атома" - перейти за посиланням , опрацювати конспект уроку в зошит.

https://narodna-osvita.com.ua/4819--9-budova-elektronnih-obolonok-atomv-hmchnih-elementv-radus-atoma.html

09.11.21

Тема"Електронегативність, ступінь окиснення вищий, нижчий,основний стан,збуджений стан атома" -- перейти за посиланням,опрацювати урок.

https://naurok.com.ua/urok-zbudzheniy-stan-atoma-valentni-stani-elementiv-mozhlivi-stupeni-okisnennya-nemetalichnih-elementiv-2-i-3-periodiv-122125.html

16.11.21

Повторення теми : " Періодичний закон і періодична система хімічних елементів" _

пов. параграф 1-4 ст 22 завдання 9-14 письмово

 посилання на онлайн підручник - https://pidruchnyk.com.ua/469-hmya-yaroshenko-11-klas.html

Роботи надсилайте на Viber 0668804185 ,або електронну адресу kukalosveta1990@gmail.com

23.11.21
Контрольна робота з теми  "Періодичний закон і періодична система" - перейти за посиланням обрати варіант 1 , виконати.

11.02.22
Тема: " Розрахункові задачі. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продуктів реакції"- опрацювати відео урок( письмово). Виписати формули, задачі та їх рішення.




2 комментария:

20.02.2023 Виховна година "Вшанування героїв Небесної Сотні"

    Виховна година до Д нягероївНебесноїСотні     «Вони помирали, щоб жила Україна» Мета: ознайомити школярів із історич...